♥♥♥دلتنگ تر از همیشه‎♥‎‏♥♥







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس دلتنگی

‎ می دونی دلتنگی یعنی چی ؟ دلتنگی یعنی اینکه بشینی با یادش به خاطراتت فک کنی … اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شروع اشکهای لعنتی … . ‏‎* * * * * * *‎ . یه آدمایی هستن که دلت رو واسه آدمایی کهنیستن تنگ می کنن … ‏.‎* * * * * * *‎ . “دل” این کلمه ی بی نقطه ، گاهی برایت تنگ می شود تا حد یک نقطه … ‏.‎* * * * * * *‎ . دلتنگی های من به تو رفته اند … آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند ! . ‏.‎* * * * * * *‎ دلم تنگ می شود گاهی برای یک «دوستت دارم» ساده دو «فنجان قهوه ی داغ» سه «روز» تعطیلی در زمستان چهار «خنده ی بلند» و پنج « انگشت » دوست داشتنی ! ‏‎* * * * * * *‎ آدمای دلتنگ … وقتایی که خیلی بهشون خوش میگذره و میخندنیهو سرشون رو برمیگردونن اونوری … یکم ثابت میشن ؛ یواش یواش چشماشون پر اشک میشه … . ‏.‎* * * * * * *‎ این روزها در من حالت فوق العاده اعلام شده است … بیش از حد مجاز دلتنگ شده ام !!! . ‏.‎* * * * * * *‎ دلتنگی یک حس کشنده ی لذت بخش است … مثل لیسیدن عسل از لبه شکسته لیوان ! . ‏.‎* * * * * * *‎ حتی اگر کفش تنگ باشد ، زخم میکند ؛ وای بهحالی که دل تنگ باشد … . ‏.‎* * * * * * *‎ بعضی آدمها بوی خوب دارند حتی وقتی دورند!!! دلت که براشون تنگ میشه ، بوی خوبشون تو ذهنت میپیچه و اونقدر دلت هواشونو میکنه کهدوست داری محکم بغلشون کنی …

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سجاد در 16:37 | |